Tel/Fax: +4-0260-669881

Refund Policy

Princiipiile sistemului de management

 1. Principii generale

Scopul nostru principal consta in multumirea angajatilor si a clientilor, intr-un mediu inconjurator curat, fapt care garanteaza stabilitate pe termen lung si cresterea valorii intreprinderii. Pentru a atinge acest scop si altele, aplicam principiile enumerate la punctul 2, liniile directoare esentiale in vastul nostru sistem de
management.

Indiferent de conceptie, aplicam urmatoarele metode in executarea tuturor principiilor:

• investigarea si indeplinirea solicitarilor legale, a celor din partea autoritatilor si a tuturor solicitarilor ce sunt adresate intregii noastre organizatii
• formarea profesionala a unor angajati motivati si inovativi, pentru ca toate solicitarile catre compania noastra sa poata fi indeplinite corect, punctual si profesionist
• utilizarea tehnologiilor corespunzatoare, a standardelor tehnice si a prevederilor legale, atat in cladirile companiei cat si in ceea ce priveste procedeele si masinile utilizate
• alegerea unor furnizori adecvati, si daca este posibil regionali, care corespund standardelor noastre
• documentatie continua, control si imbunatatire a tuturor proceselor ce se desfasoara in compania noastra. Pentru aceasta definim obiective periodice, a caror indeplinire este controlata si in caz de abatere de la acestea initiem masuri de corectare
• instruirea tuturor angajatilor din functiile de conducere astfel incat sa transmita si sa implementeze prezenta politica a companiei in toate domeniile si la toate nivelele acesteia.

2. Siguranta

Siguranta si sanatatea angajatilor nostri, a clientilor si partenerilor reprezinta preocuparea noastra principala.

Asiguram siguranta si sanatatea acestora in special prin:

• consolidarea formarii profesionale si a controlului asupra angajatilor nostri
• o evaluare sistematica a locurilor de munca
• implicarea activa a angajatilor nostri in structurile organizatorice ale clientilor nostri.
• punerea la dispozitie de masini, aparatura si echipamente de protectie testate, intretinute si de inalta calitate

3. Calitatea

Calitatea inseamna pentru noi indeplinirea prompta a dorintelor clientului. Sistemul nostru de management, care este prezentat in scris in manualul de management, asigura faptul ca atingerea unui inalt standard calitativ nu este o pura coincidenta.

Asiguram calitate prin:

• analize de piata si sondaje
• consiliere competenta
• un raport optim calitate/pret
• organizatie care se orienteaza dupa profilul intreprinderii
• indeplinirea conform termenului din contract a prestatiilor corespunzatoare dorintelor clientului

4. Mediul inconjurator

Contribuim la protectia mediului inconjurator si a resurselor naturale si sociale prin:

• utilizarea economica si echilibrata a reurselor necesare
• utilizarea de materiale care nu dauneaza mediului inconjurator
• prestatii profesioniste, prelungim durata de viata a obiectivelor si a structurilor aferente iar in domeniul combaterii daunatorilor, contribuim substantial la evitarea declansarii bolilor
• utilizarea de vehicule ce genereaza cantitati mici de substante nocive
• optimizarea reciclarii
• separarea gunoaielor si ridicarea profesionista a acestora.

5. Eficienta

Prin extinderea paletei noastre de servicii si a distributiei mari de servicii, ne asiguram o rata de crestere fara a fi dependenti de un client major.